نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان عازم سرزمین وحی شد

نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان عازم سرزمین وحی شد

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب استان سمنان ،۵ کاروان عمره مفرده در این دوره به استان سمنان تخصیص داده شده که نخستین آن‌ها از شهرستان دامغان شامگاه سه شنبه بدرقه شد. پیش از این ۴کاروان به استان اختصاص یافته بود که طی روزهای اخیر با رایزنی صورت گرفته یک کاروان دیگر به ظرفیت استان افزوده شد.

در آذرماه نیز که دور بعدی عمره محسوب می شود سه کاروان برای استان سمنان پیش بینی شده است.

همه دارندگان ودیعه گذاران حج از اولویت یک الی ۶۰۰ و بانک‌های ملت و ملی می توانند در کاروان های مهرماه و آذرماه استان سمنان ثبت نام خودشان را صورت دهند.

طبق برنامه ریزی انجام شده مدت اقامت حجاج ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز در مکه مکرمه و پنج روز در مدینه منوره اسکان خواهند داشت و ایستگاه پروازی همه کاروان ها فرودگاه امام خمینی(ره) تهران خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان عازم سرزمین وحی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان عازم سرزمین وحی شد"، کلیک کنید.