نیکولاس مادورو: آیت الله رییسی نماد مقابله با یکجانبه گرایی در دوران معاصر بود

نیکولاس مادورو: آیت الله رییسی نماد مقابله با یکجانبه گرایی در دوران معاصر بود

رییس جمهور ونزویلا در تماس تلفنی با محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: صمیمانه با دولت و ملت ایران همدردیم و البته یقین داریم مسیر پیش روی ایران مسیری سرشار از موفقیت و پیروزی است.

به گزارش دکتر شهاب، نیکولاس مادورو شامگاه دوشنبه در تماس تلفنی با مخبر گفت: مراتب تسلیت خود را به نمایندگی از ملت ونزویلا به رهبری معظم انقلاب اسلامی، دولت و مردم ایران ابراز می دارم.

وی افزود: آیت الله رییسی برادر بزرگ من و نماد یک انقلابی و آزادی خواه تمام عیار در عصر فعلی ما بود.

رییس جمهور ونزویلا تصریح کرد: روابط ایران و ونزویلا روابطی تاریخی است و دوستی و برادری ماهمیشگی خواهد بود.

وی اظهار داشت: به مردم شریف ایران به ویژه خانواده محترم دکتر رییسی تسلیت می گویم و یقین دارم آینده جمهوری اسلامی ایران مثل تمام آزادی خواهان روشن و سرشار از موفقیت است.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشکر از همراهی و همدلی آقای نیکولاس مادرو گفت: پیوند ایران و ونزویلا ناگسستنی است و ما روابط مان را در عالی ترین سطح راهبردی ادامه خواهیم داد.

مخبر تاکید کرد: رییس جمهور فقید(شهید) ما یک مردم دوست واقعی بود که در نهایت جانش را در مسیر خدمت به مردم ایران نثار کرد.
آقای مخبر ادامه داد: راه و مسیر دو ملت مقابله با یک جانبه گرایی در جهان است و ما در این مسیر همواره در کنار شما هستیم.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیکولاس مادورو: آیت الله رییسی نماد مقابله با یکجانبه گرایی در دوران معاصر بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیکولاس مادورو: آیت الله رییسی نماد مقابله با یکجانبه گرایی در دوران معاصر بود"، کلیک کنید.