هر ساعت 2 مادر در غزه کشته می شوند

هر ساعت 2 مادر در غزه کشته می شوند

30 هزار و 878 فلسطینی کشته و 72 هزار و 402 نفر دیگر مجروح شدند

آفتاب نیوز :

بورل جمعه شب با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، نوشت: در روز جهانی زن، به زنانی ادای احترام می کنم که بیشترین هزینه را برای جنگ غزه می پردازند.

وی افزود: 70 درصد تلفات را زنان یا کودکان تشکیل می دهند و هر ساعت 2 مادر کشته می شوند.

مسیول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمار بالای تلفات را یک فاجعه توصیف کرد و خواستار توقف فوری درگیری ها شد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز جمعه در یکصد و پنجاه و چهارمین روز از تجاوز ها به این منطقه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته رژیم صهیونیستی 8 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در آن 78 نفر شهید و 104 نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود که با احتساب شهدای جدید، از هفتم اکتبر تاکنون در نتیجه تجاوز های صهیونیستی 30 هزار و 878 فلسطینی شهید و 72 هزار و 402 نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که 72 درصد قربانیان تجاوز به غزه، زنان و کودکان هستند. طبق اعلام این وزارتخانه، 60 هزار زن باردار در این باریکه از سوء تغذیه، کم آبی و نبود مراقبت های مناسب پزشکی رنج می برند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هر ساعت 2 مادر در غزه کشته می شوند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هر ساعت 2 مادر در غزه کشته می شوند"، کلیک کنید.