هشدار حزب الله لبنان به اسرائیل

هشدار حزب الله لبنان به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

«نعیم قاسم» معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله امروز شنبه تأکید کرد که دفاع از غزه، نباید منحصر به محور مقاومت باشد، بلکه همه عرب‌ها و مسلمانان باید از آن دفاع کنند.

قاسم در جریان یک سخنرانی در بیروت، خطاب به کسانی که معترض حمایت حزب الله از غزه هستند، گفت: «ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم، ولی‌ای کسانی که مدعی انسانگرایی هستند، شما در قبال ظلم جهانی اسرائیل و آمریکا [در غزه]، چه موضعی دارید؟».

وی همچنین تأکید کرد: «ما معتقدیم با سرزمین خود را پس بگیریم. بازپسگیری خاک نیز جز از طریق مقاومت و در قالب سه‌گانه ارتش-ملت-مقاومت، امکان‌پذیر نیست».

معاون دبیر کل حزب الله خاطر نشان کرد: «هر پیشنهادی که مرتبط با شورای امنیت، سازمان ملل و کشور‌های بزرگ باشد، قطعا باعث افزایش اشغالگری و از دست دادن سرزمین و کشورمان می‌شود».

قاسم با تأکید بر وجوب ماندن و تقویت جریان مقاومت و کارآیی آن در هر جنگی، تصریح کرد: «حمایت ما [از غزه]، یک دفاع پیش‌دستانه است که از نظر ما واجب و ضرورری است و بخشی از آینده ما در لبنان و منطقه محسوب می‌شود».

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار حزب الله لبنان به اسرائیل" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار حزب الله لبنان به اسرائیل"، کلیک کنید.