هنیه مواضع ایران در قبال مسئله فلسطین را ستود

هنیه مواضع ایران در قبال مسئله فلسطین را ستود

آفتاب‌‌نیوز :

در بیانیه حماس آمده است که «علی باقری» سرپرست وزارت خارجه و هیات همراه او چهارشنبه شب و در جریان سفر به دوحه با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیاتی از رهبری این جنبش دیدار کرد.

طبق این بیانیه، دو طرف درباره تحولات سیاسی و میدانی مرتبط با طوفان الاقصی، اوضاع مرتبط با مسئله فلسطین و تلاش‌ها برای توقف جنگ نسل کشی و تجاوزات رژیم صهیونیستی رایزنی کردند.

شرکت‌کنندگان در این نشست مقاومت افسانه‌ای ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن که در ناکام گذاشتن همه اهداف اشغالگر و ترسیم معادلات جدید برای مسئله فلسطین و منطقه موفق عملکرد را ستودند.

سرپرست وزارت خارجه ایران نیز در دیدار با هنیه تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در پشتیبانی از نبرد طوفان الاقصی به ویژه از طریق نهاد‌های منطقه‌ای و بین المللی از جمله مجموعه بریکس، سازمان شانگهای، سازمان کنفرانس اسلامی و همچنین برگزاری دیدار‌های دوجانبه با وزرای خارجه کشور‌های منطقه و بسیاری از طرف‌های بین‌المللی تاثیرگذار در راستای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از رویکرد مقاومت و ملت فلسطین را مورد بررسی قرار داد.

هنیه همچنین دیدگاه‌های ایران و جبهه‌های پشتیبانی به ویژه در لبنان، یمن و عراق و تبعات مثبت آن بر اوضاع فلسطین را ستود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هنیه مواضع ایران در قبال مسئله فلسطین را ستود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هنیه مواضع ایران در قبال مسئله فلسطین را ستود"، کلیک کنید.