هیچ یک از شعب اخذ رای در قم نمی توانند نتایج را اعلام کنند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

هیچ یک از شعب اخذ رای در قم نمی توانند نتایج را اعلام کنند - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر شهاب، سید محمدآقامیری بامداد شنبه پس از پایان رای گیری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در استان قم حداکثر مشارکت را داشته ایم که به همین دلیل از همه شهروندان استان قم، علما و مرجعیت که در عرصه جهاد تبیین نقش آفرین بودند سپاسگزاریم.

استاندار قم بیان کرد: پس از اعلام پایان زمان برگزاری انتخابات، شعب اخذ رای بسته شد و نفراتی که در شعبه حضور داشتند رای آنها دریافت شد.

وی گفت: صندوق های رای در شعب اخذ رای باز شده و در حال حاضر در حال شمارش است و پس از صورتجلسه نتایج در سامانه ثبت می شود و عوامل اجرایی و نظارت باید تا پایان فرآیند شمارش آرا و صورتجلسه در شعب حضور داشته باشند.

آقامیری با بیان اینکه هیچ یک از شعب نمی توانند نتایج را اعلام کنند بیان کرد: بر اساس قانون نتایج باید به وزارت کشور اعلام شود و در نهایت از سوی وزارت کشور نتایج اعلام می شود تا شائبه ای پیش نیاید.

وی در ادامه عنوان کرد: انتشار صورتجلسه شعب اخذ رای تخلف است و انتشار آن در فضای مجازی قابلیت جرم انگاری دارد و فرمانداری ها، دهیاری ها و همه ارکان استان حق انتشار نتایج را ندارند و این امر بخشنامه ای بوده که به استان اعلام شده است.

استاندار قم در پایان ابراز کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان قم هیچ مشکلی نداشته و بدون هرگونه حاشیه برگزار شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هیچ یک از شعب اخذ رای در قم نمی توانند نتایج را اعلام کنند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هیچ یک از شعب اخذ رای در قم نمی توانند نتایج را اعلام کنند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.