هییت میان رتبه رژیم صهیونیستی راهی قاهره است

هییت میان رتبه رژیم صهیونیستی راهی قاهره است

منابع رسانه ای عبری زبان از سفر یک هییت صهیونیستی به قاهره طی ساعات آینده خبر دادند.

به گزارش دکتر شهاب، شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد: هییت اسراییلی ظرف چند ساعت آینده به قاهره می رود.

این رسانه به نقل از یک «مقام بلندپایه» صهیونیست گزارش داد: این هییت اسراییلی به صحبت های میانجی گران گوش خواهد داد و سوالات خود را خواهد پرسید.

وی اعلام کرد: این هییت رده پایین بوده و موظف به توافق نیست و درصورت توافق هییت بلند پایه ای به قاهره اعزام خواهد شد.

این مقام همچنین گفت: شکاف ها با حماس چشمگیر است.

در همین راستا، رویترز به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد که یک هییت میان رده صهیونیست در ساعات آینده به مصر سفر خواهد کرد تا امکان متقاعد کردن جنبش حماس به تغییر موضع خود درباره پیشنهاد آتش بسی که با آن موافقت کرده است، ارزیابی کند.

وی گفت: این پیشنهاد برای اسراییل مناسب نیست.

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنبش حماس عصر دوشنبه اعلام کرد «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی آن موافقت خود را با پیشنهاد مصر و قطر به عنوان 2 کشور میانجی در خصوص توافق آتش بس با رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هییت میان رتبه رژیم صهیونیستی راهی قاهره است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هییت میان رتبه رژیم صهیونیستی راهی قاهره است"، کلیک کنید.