پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد

حجت الاسلام شمسی:

پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ثابت کرد قدرت دشمنان پوشالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، حجت الاسلام محمدمهدی شمسی مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در تجمع بزرگ دانشگاهیان این دانشگاه در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی که در مزار شهدای گمنام واحد تبریز برگزار شد، گفت: اقدام شجاعانه و غیورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب خوشحالی خیل عظیمی از مردم عزیز و آزاده دنیا نسبت به این اقدام شد.

وی افزود: با نمایان شدن موشک ها و پهباد های جمهوری اسلامی در هر کشور، شهر و روستایی، مردم شعار الله اکبر سر می دادند و از جمهوری اسلامی تشکر می کردند.

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی متذکر شد: مردم مظلوم و عزیز غزه بعد از مدت های مدیدی که زیر آتش های رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی بودند به آرامش رسیدند.

شمسی یادآور شد: قدرت پوشالی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و 10 کشوری که مدافع جریان خبیثانه بودند در مقابل هیبت، قدرت و همت جهان اسلام، فرزندان انقلاب اسلامی و فرزندان روح الله موسوی خمینی هیچ گونه قدرتی نداشته و هیچ حرکتی نتوانستند انجام دهند و معلوم شد قدرتشان پوشالی است و موشک ها و پدافند هایی که داشتند موجب تمسخرشان در فضای مجازی و دنیا شد و نشانگر این شد که قدرت های پوشالی هیچ هستند.

پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوره بزن و دررو ها تمام شده و اگر چشم در مقابل چشم است یکی بزنن؛ یکی هم می خورند؛ چه از ناحیه ما، جهان اسلام و چه از ناحیه تمام آزادگان جهان.

مسیول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی، پاسداران و سپاه همیشه سرافراز وظیفه حسینی خود را در قبال اقدام خبیثانه رژیم کودک کُش صهیونیستی انجام دادند و اکنون موقعیت فداکاری و تبیین زینبی نیاز است.

شمسی تاکید کرد: سپاه جمهوری اسلامی کار حسینی خود را انجام داد و امروز کار زینبی و تبیین زینبی بر عهده تک تک اقشار فرهیخته است و نیاز است این اقدام تبیین شود تا رسانه ها اخبار را درست منعکس کنند و همه بدانند که ما با سلاح های اولیه پاسخ دشمن را داده ایم و از سلاح های پیشرفته خود رونمایی نکردیم.

به گزارش دکتر شهاب، در این مراسم بعد از سخنرانی، زیارت عاشورا قرایت و حاضرین بر علیه رژیم غاصب شعار دادند و با قرایت فاتحه برای شهدای گمنام این مراسم به پایان رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد"، کلیک کنید.