پلمب شش مرکز غیر مجاز مداخله گر امور درمان در آذربایجان شرقی

پلمب شش مرکز غیر مجاز مداخله گر امور درمان در آذربایجان شرقی

دکتر شهاب/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب شش مطب غیر مجاز، دندانپزشکی، مرکز زیبایی و کاشت مو و واحد تزریقات و پانسمان که در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کردند خبر داد.

اصغر جعفری با اعلام این خبر افزود: طی یک ماه گذشته در ادامه روند بازدیدهای نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیر مجاز و مداخله در امور درمان شش مرکز غیر مجاز در سطح استان پلمب شد.

وی ادامه داد: در طی تیر ماه سال جاری با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، همکاری دادستانی عمومی و انقلاب استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم، فاقد مجوز بودن و محرز شدن غیر قانونی و غیر مجاز بودن، فعالیت ۲ مطب دندانپزشکی غیر مجاز، یک واحد غیر مجاز تزریقات و پانسمان و ۳ واحد مرکز غیر مجاز زیبایی و کاشت مو بدلیل دخالت در امر دندانپزشکی، درمانی و پزشکی در سطح شهر تبریز، پس از طی مراحل قانونی پملب شدند و پس از پلمب فعالیت غیر مجاز این مراکز، مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب شش مرکز غیر مجاز مداخله گر امور درمان در آذربایجان شرقی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب شش مرکز غیر مجاز مداخله گر امور درمان در آذربایجان شرقی"، کلیک کنید.