پیگیری عملیات امدادی در زلزله کاشمر و آتش‌سوزی جنگل‌های لرستان – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

پیگیری عملیات امدادی در زلزله کاشمر و آتش‌سوزی جنگل‌های لرستان - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، یعقوب سلیمانی در ارتباط تصویری با مراکز استان‌ها تاکید کرد: در روزهای اخیر کشور شاهد حوادث دلخراشی از جمله زلزله کاشمر، سیل جاده چالوس و آتش سوزی جنگل‌های لرستان بود که هلال احمر از اولین لحظات در خط مقدم کمک رسانی حاضر شد و خدمات قابل توجهی را ارائه داد.

وی افزود: ضرورت دارد تا اتمام کامل عملیات در این حوزه‌ها هلال احمر در صحنه حضور داشته و به مردم خدمت رسانی کند.

دبیرکل هلال احمر با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هلال احمر مجموعه‌ای بی طرف و غیرسیاسی است و به همین علت نباید کار انتخاباتی انجام دهد. هیچ شخصی مجاز نیست از ظرفیت های‌هلال احمر برای انجام کار سیاسی استفاده کند و در صورت مشاهده، برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد.

سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های‌خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر در مردادماه گفت: انتخابات مجامع هلال احمر هم بسیار اهمیت دارد و جلوه مردمی‌بودن هلال احمر را تقویت می‌کند. بر همین اساس ضرورت دارد تا انتخابات مجامع هلال احمر نیز با شفافیت حداکثری برگزار شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیگیری عملیات امدادی در زلزله کاشمر و آتش‌سوزی جنگل‌های لرستان – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیگیری عملیات امدادی در زلزله کاشمر و آتش‌سوزی جنگل‌های لرستان – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.