کارگران کارخانه لاستیک سازی شهریار در سلامت کامل هستند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

کارگران کارخانه لاستیک سازی شهریار در سلامت کامل هستند - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر شهاب، علی رضا فاتحی نژاد، شامگاه دوشنبه در حاشیه حضور در محل اطفای حریق کارخانه لاستیک سازی در جمع خبرنگاران گفت: مقداری از اقلام تولیدی کارخانه لاستیک سازی دچار حریق شده بود که با همکاری کارگران کارخانه و نیروهای آتش نشانی اطفا حریق صورت گرفت.

فرماندار شهریار ادامه داد: خسارت محدود و جزیی به برخی از تولیدات کارخانه وارد شده بود که با تلاش نیروهای آتش نشانی و کارگران اطفا حریق شد.

فاتحی نژاد افزود: در جریان اطفا حریق تعدادی از نیروهای کارخانه که به صورت خودجوش با عوامل آتش نشانی در اطفا حریق همکاری می کردند به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی و ارتباط با آتش دچار سوختگی جزیی شدند.

فرماندار شهرستان شهریار بیان کرد: تعدادی از این کارگران به صورت سرپایی مداوا و تعدادی نیز به بیمارستان های اطراف منتقل شدند و هم اکنون تمامی کارگران حادثه دیده از بیمارستان مرخص شده و در سلامت کامل هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارگران کارخانه لاستیک سازی شهریار در سلامت کامل هستند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارگران کارخانه لاستیک سازی شهریار در سلامت کامل هستند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.