کشف 20 هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

کشف 20 هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت بیان داشت: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران این پلیس موفق به شناسایی یک انبار کالا در محدوده بازار تهران حاوی تعداد فراوانی کالای قاچاق شدند.

وی به هماهنگی های قضایی اشاره و خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از انبار کالا مورد نظر موفق به کشف 20 هزار و 842 قلم لوازم آشپزخانه قاچاق فاقد مجوزهای قانونی شدند.

سرهنگ افشاری ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال بیان و اظهار داشت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت در پایان با تاکید بر مبارزه هدفمند و فراگیر با قاچاق کالا به منظور حمایت پایدار از تولید ملی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تردد خودروهای حمل بار قاچاق در سطح شهر، همچنین دپوی کالا موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 20 هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 20 هزار قلم لوازم آشپزخانه قاچاق – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.