کشف 2000 لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی

دکتر شهاب/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شایینی 18 اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن 2000 لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را 600 میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه 2 متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد. 

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 2000 لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 2000 لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی"، کلیک کنید.