کلاهبرداران قبرهای مردم را می فروختند

کلاهبرداران قبرهای مردم را می فروختند

به گزارش دکتر شهاب به نقل از روزنامه ایران کاووس حبیبی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس در این باره گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت 2 متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند. در بررسی های تکمیلی مشخص شد این متهمان در مجموعه آرامستان شاه داعی الله شیراز با ارایه اسناد جعلی و جعل فیش های بانکی متقاضیان قبلی که قبر خریداری کرده بودند و با اخذ وجوهی از متقاضیان جدید و جعل و درج نام آنها در فیش های بانکی از قبل تنظیم شده، بیش از 100 حُفره قبر متعلق به افراد دیگر را به صورت غیرقانونی فروخته اند.
حبیبی با بیان اینکه این متهمان حدود 40 میلیارد ریال از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده اند، افزود: متهمان به جرم ارتکابی اقرار کردند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

23302

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبرداران قبرهای مردم را می فروختند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبرداران قبرهای مردم را می فروختند"، کلیک کنید.