کولاک و مه در گردنه ها و راه های استان همدان

کولاک و مه در گردنه ها و راه های استان همدان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب استان همدان، مهرداد آهکی در گفتگویی با اعلام خبر فوق افزود: تمامی راه ها به جز مسیر (همدان گنجنامه به تویسرکان) که به دلیل مسایل ایمنی به طور فصلی از قبل مسدود است، دیگر مسیرها باز و قابل تردد هستند اما توصیه می شود هموطنان و شهروندان همدانی از انجام سفرهای غیرضروری تا مساعد شدن شرایط جوی خودداری کنند.

وی گفت: کولاک از صبح امروز در تمامی گردنه های استان و برخی مسیرهای ارتباطی همدان به وقوع پیوسته است که شدت آن در گردنه های اسدآباد، نورآباد نهاوند، سوباشی کبودرآهنگ و گرمک رزن و همچنین برخی مقاطع در مسیرهای همدان-ملایر، همدان-سنندج و همدان-کرمانشاه و همدان-بیجار، بیشتر است.

آهکی با بیان اینکه در 45 نقطه از مسیرهای ارتباطی استان همدان به طول چند کیلومتر شاهد کولاک و مه گرفتگی هستیم، گفت: شدت دید در برخی گردنه ها مانند نورآباد در حدود 2 تا 3 متر است بنابراین رانندگان باید به طور جد، احتیاط کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طی شبانه روز گذشته پنج هزار کیلومتر برف روبی و نمک پاشی در مسیرهای ارتباطی استان انجام شده و 800 تن ماسه و نمک برای جلوگیری از انسداد راه ها پخش شده است.

وی یادآور شد: 563 نفر نیروی راهدار با استفاده از 313 دستگاه از ماشین آلات راهداری استان همدان در 35 راهدارخانه و 45 گردنه برفگیر در خدمت مردم هستند.

لازم به ذکر است، استان همدان داری حدود پنج هزار و 400 کیلومتر جاده و 17 گردنه برفگیر به طول 245 کیلومتر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کولاک و مه در گردنه ها و راه های استان همدان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کولاک و مه در گردنه ها و راه های استان همدان"، کلیک کنید.