۱۸ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان پرداخت شد

۱۸ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان پرداخت شد

آفتاب‌‌نیوز :

همان طور که دیروز رئیس سازمان برنامه و بودجه وعده کرد که تا آخر هفته همه ۴۰ همت مطالبات گندم کاران پرداخت می‌شود، امروز سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد، ۱۸ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان گندمکار پرداخت شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ۱۸ همت از مطالبات گندمکاران کشور در سال ۱۴۰۳ از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب ذینفع نهایی (عرضه کنندگان گندم به مراکز خرید دولتی) پرداخت و در مجموع از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سال جاری مبلغ ۱۹۵ همت به حساب کشاورزان گندم کار واریز شده است.

مابقی مطالبات به تدریج و در مراحل بعدی پرداخت خواهد شد.

به گفته پورمحمدی، امسال ۱۲ میلون تن گندم به ارزش ۲۲۰ همت از کشاورزان خریداری شد در حالی که منابع قانون بودجه ۱۴۷ همت بود که با جابه جایی ارقام تا ۱۶۷ همت از بودجه پرداخت شد و. بقیه هم با فروش اوراق و منابع دیگر در حال پرداخت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۸ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان پرداخت شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۸ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات کشاورزان پرداخت شد"، کلیک کنید.