۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر شهاب، سرهنگ موسی کرمپور صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بسیج همه کارکنان پلیس، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با ورود و توزیع مواد مخدر به مدت سه روز در استان بوشهر اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در عملیات‌های جداگانه مشترک با مأموران انتظامی شهرستان دشتی، ۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و مورد رصد قرار گرفته که پس از هماهنگی‌های قضائی همه نفرات این باندها در عملیات‌های پلیسی دستگیر و مقدار ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و یک کیلو گرم هروئین از آنان کشف شد.

سرهنگ کرمپور با بیان اینکه در اجرای این طرح در مجموع ۹ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد، خاطر نشان کرد: از دیگر نتایج اجرای این طرح، پاکسازی ۸ محله از محل‌های آلوده به مواد مخدر بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، گفت: پلیس بوشهر شبانه روز در اقصی نقاط استان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.