۸۷۴ هزار نفر در کرمانشاه واجد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری هستند

۸۷۴ هزار نفر در کرمانشاه واجد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری هستند

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار دکتر شهاب کرمانشاه، اظهار کرد: هشتم تیر ماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را داریم که در سطح شهرستان کرمانشاه، با توجه به اینکه اخیراً دوره دوم انتخابات مجلس را داشتیم، ۶۴۵ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان کرمانشاه است، که شامل ۵۴۵ شعبه در شهر کرمانشاه و بخش مرکزی، ۱۸ شعبه در بخش بیلوار، ۲۰ شعبه در بخش کوزران، ۲۶ شعبه در بخش ماهیدشت و ۳۶ شعبه در بخش فیروزآباد می‌شود.

وی افزود: ۱۳ هزار نفر از عوامل اجرایی، اعم از عواملی که پای صندوق‌های رای حضور دارند و عوامل نظارتی، انتظامی و بازرسین در روز جمعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: واجدین شرایط در حوزه شهرستان کرمانشاه شامل متولدین هشت تیر ۱۳۸۵ و قبل آن است که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، بر اساس آمار ثبت شده ۸۷۴ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در این دوره از انتخابات هستند.

وی در پایان اضافه کرد: تعداد ۱۹۴ شعبه اخذ رای به صورت سیار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای به صورت ثابت در سطح شهرستان کرمانشاه مستقر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۸۷۴ هزار نفر در کرمانشاه واجد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۸۷۴ هزار نفر در کرمانشاه واجد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری هستند"، کلیک کنید.