۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند

۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان توسط تیم های درمانی و امدادی داوطلب جمعیت هلال‌احمر ایران، برای ادامه روند درمان تا ساعاتی دیگر وارد کشور می‌شوند.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، پیرحسین کولیوند چهارشنبه شب ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ افزود: بیشتر مصدومان و مجروحان این حادثه تروریستی از ناحیه دست و چشم دچار آسیب‌های جدی هستند و به محض ورود به ایران، به بیمارستان‌های تعیین شده اعزام می شوند.

او اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر به عنوان نهادی بین‌المللی و بشردوست همواره در خدمت تسکین آلام بشری و کمک به حادثه‌دیدگان و نیازمندان است و با تمام توان به مجروحان این حادثه کمک می‌کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۹۵ مصدوم حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند"، کلیک کنید.