کاهش قیمت گوشت بوقلمون در میادین میوه و تره بار – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

کاهش قیمت گوشت بوقلمون در میادین میوه و تره بار - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر شهاب، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت گوشت بوقلمون را با نرخ جدید اعلام کرد.

هر کیلو گرم لاشه کامل یا شقه (برش عمودی لاشه) لاشه بالای 15 کیلوگرم 154، مغز ران بی پوست و استخوان 283، ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) 201، سینه بدون گردن با بال پوست و استخوان 188، سینه با بال، گردن، پوست و استخوان 170 و فیله 272 هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد. این در حالی است که اوایل بهمن هر کیلو گرم لاشه 164، سینه بدون گردن با بال پوست و استخوان 199، ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) 213 و فیله 289 هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

همچنین هر کیلوگرم بازو 112 هزار و 500 تومان، بال (بدون نوک بال) 82 هزار و 300 تومان و گوشت چرخ کرده 258 هزار تومان قیمت گذاری شده است. این اقلام در هفته دوم بهمن به ترتیب 119، 87 و 275 هزار تومان به فروش می رسید.

هر بسته پای بوقلمون پاک شده 800 گرم 12، جگر تازه پاک شده 400 گرمی 45 و دل پاک شده 400 گرمی 45 هزار تومان در میادین میوه و تره بار در دسترس شهروندان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش قیمت گوشت بوقلمون در میادین میوه و تره بار – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش قیمت گوشت بوقلمون در میادین میوه و تره بار – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.