آماده سازی 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابرپیاده

زاکانی اعلام کرد؛

آماده سازی 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابرپیاده

شهردار تهران از آماده سازی 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابرپیاده در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز برای بررسی لایحه بودجه سال 1403 شهرداری در صحن شورای شهر حاضر شد.

بر اساس این گزارش، علیرضا زاکانی شهردار تهران درباره واگذاری مسیولیت نگهداشت پل های پایتخت از سازمان زیباسازی به دستگاهی دیگر، گفت: موارد مطرحه درست است؛ علت واگذاری این بود که سازمان زیباسازی در کنار استفاده از عرشه ها، هزینه نگهداشت را نیز پرداخت کند، اما چون ظرفیت آن وجود نداشت مشکلاتی ایجاد شد.

وی اغلام کرد: 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابر پیاده تحویل خواهد شد

زاکانی با اعلام اینکه معاونت فنی و عمرانی از طریق سازمان امور مناطق می تواند ظرفیت مناطق را مورد استفاده قرار دهد، تاکید کرد: سازمان مهندسی و عمران پل هایی را طراحی کرده که برای عابران پیاده تسهیلاتی ایجاد می کند و نوآوری در طراحی را نیز به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه 3 پیشنهاد مبنی بر ماندن این مسیولیت دست زیباسازی یا واگذاری به معاونت حمل ونقل داریم، افزود: البته ترجیح قطعی ما این است که مسیولیت نگهداشت پل ها به معاونت فنی و عمرانی واگذار شود.

این گزارش در حال تکمیل است…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده سازی 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابرپیاده" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده سازی 60 دستگاه پله برقی برای نوسازی پله های عابرپیاده"، کلیک کنید.