7 کاروان حج در 1403 عازم سرزمین نور می شوند

دکتر شهاب/اردبیل مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: 7 کاروان حج در سال 1403 عازم سرزمین نور می شوند.

ابراهیم احدی در گفت وگو با ایسناT گفت: در سال 1403 از استان اردبیل 7 کاروان حج تمتع در قالب گروههای اعزامی مدینه قبل عازم سرزمین نور خواهند شد.

وی ادامه داد: محدوده قیمتی این کاروان ها از 167 میلیون تومان تا 185 میلیون تومان می باشد و از این کاروان ها پنج کاروان مشترک برای شهرستان اردبیل، نمین، نیر، خلخال و سرعین و یک کاروان مستقل برای شهرستان مشکین شهر و همچنین یک کاروان مستقل نیز برای اولین بار به شهرستان پارس آباد تخصیص یافت.

احدی افزود: کلیه متقاضیانی که از 15 دی ماه بر اساس اولویت اعلامی نسبت به پیش ثبت نام و تکمیل موجودی 140 میلیون تومانی اقدام کرده اند، می توانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 6 اسفند به سایت my.haj.ir مراجعه و نسبت به انتخاب و رزرو کاروان اقدام نمایند.

مدیرکل حج و زیارت استان اظهار کرد: چنانچه اگر متقاضی دسترسی به اینترنت یا سامانه ثبت نامی ندارد می تواند با مراجعه به دفاتر زیارتی سطح استان نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

وی اضافه کرد: سلامتی جسمانی و داشتن گذرنامه معتبر (با 6 ماه اعتبار از زمان اعزام) برای افراد ودیعه گذار حج تمتع ضروری می باشد.

احدی خاطرنشان کرد: برابر برنامه ریزی های اولیه مقرر است 911 نفر زایر و عوامل کاروان حج تمتع از استان اردبیل در سال 1403 به سرزمین وحی سفر نماید.

7 کاروان حج در 1403 عازم سرزمین نور می شوند

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "7 کاروان حج در 1403 عازم سرزمین نور می شوند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "7 کاروان حج در 1403 عازم سرزمین نور می شوند"، کلیک کنید.