بی احتیاطی راننده پراید 2 فوتی و 3 نفر زخمی بر جای گذاشت

بی احتیاطی راننده پراید 2 فوتی و 3 نفر زخمی بر جای گذاشت

دکتر شهاب/ایلام رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: بی احتیاطی حین گردش راننده سواری پراید در تقاطع مهران به «بان رحمان» 2 فوتی و 3 نفر زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع  یک فقره تصادف بین  یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو در محورمهران تقاطع مهران به بان رحمان  بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد در اثر این حادثه، 2 نفر کشته و تعداد 3 نفر مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام  شدند.

به گزارش دکتر شهاب به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس ایلام، رییس پلیس راه انتظامی استان اظهار کرد: علت تامه تصادف بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم حین گردش است.

پایان خبر دکتر شهاب 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بی احتیاطی راننده پراید 2 فوتی و 3 نفر زخمی بر جای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بی احتیاطی راننده پراید 2 فوتی و 3 نفر زخمی بر جای گذاشت"، کلیک کنید.