اروپا باید منتظر بماند – دکتر شهاب

اروپا باید منتظر بماند - دکتر شهاب

رییس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که اطلاعات بیشتر در مورد تورم در ماه آوریل و ژوین منتشر می شود و تصمیم گیری قطعی به آن زمان موکول خواهد شد.

به گزارش دکتر شهاب، کریستین لاگارد، رییس بانک مرکزی اروپا (ECB) گفت که اطلاعات مطمین تر در مورد وضعیت تورم اروپا تا ماه آوریل و قطعا در ماه ژوین ارایه خواهد شد البته این قاره در حال حاضر در روند کاهش تورم قرار دارد که در رقم منتشرشده قیمت های مصرف کننده در سه ماه گذشته منعکس شده است.

وی افزود: بانک مرکزی قبل از تصمیم گیری برای کاهش نرخ بهره به وضوح به شواهد و داده های بیشتری نیاز دارد تا اطمینان بیشتری در این مورد پیدا کند.

لاگارد طی سخنرانی خود پس از تصمیم بانک مرکزی اروپا برای حفظ نرخ ها تاکید کرد که سیاست گذاران از نزدیک سه معیار مربوط به چشم انداز تورم، تورم اصلی و قدرت انتقال سیاست پولی را برای به دست آوردن اعتماد کافی دنبال خواهند کرد.

وی بیان کرد: توافق بسیار گسترده ای در مورد این واقعیت وجود دارد و ما دیدگاه خود را در مورد یک داده، تغییر نخواهیم داد.

به نقل از اکونومی، علاوه بر این، رییس بانک مرکزی اروپا خاطرنشان کرد که در بررسی تورم اصلی، تورم داخلی مانند سایر اندازه گیری ها کاهش نمی یابد و بانک مرکزی اروپا نیز باید «اعتدال» را در آن ارزیابی کند.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اروپا باید منتظر بماند – دکتر شهاب" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اروپا باید منتظر بماند – دکتر شهاب"، کلیک کنید.