این جاده فردا یکطرفه می شود

این جاده فردا یکطرفه می شود

به گزارش دکتر شهاب، رییس پلیس راهور فراجا، با اشاره به پایان دور اول سفرهای نوروزی، گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه می شود.

دکتر شهاب در خبری نوشت: سردار تیمور حسینی، با اشاره به اتمام دور نخست تعطیلات نوروزی افزود: روز یکشنبه آزادراه تهران-شمال یکطرفه می شود و از ساعت 17 روز یکشنبه نیز جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه تا صبح شنبه 373 نفر را در صحنه تصادفات از دست دادیم. 10500 نفر هم م صدومانی هستند که بسیاری از آنها دچار معلولیت می شوند حتماً کمربند ایمنی بسته شود و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه 44 درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو بوده است، افزود: عمده تصادفات به دلیل واژگونی بوده که عمدتاً به دلیل خستگی راننده و سرعت غیر مجاز خودرو است. اگر موارد فوق رعایت شود تا 80 درصد احتمال بروز تصادفات کاهش می یابد.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "این جاده فردا یکطرفه می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "این جاده فردا یکطرفه می شود"، کلیک کنید.