دانشگاه ها در احداث خوابگاه های دانشجویی کم کاری کرده اند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

دانشگاه ها در احداث خوابگاه های دانشجویی کم کاری کرده اند - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، مهدی دوستی در اولین نشست شورای مسکن استان هرمزگان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و حضور ویدیوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد. در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین این شورا با تاکید بر لزوم تامین زمین در روستاهای فاقد زمین مناسب، گفت: در 7 روز آینده باید تکلیف 51 روستای بلاتکلیف در شهرستان های میناب، بندرعباس، بندرخمیر، سیریک و رودان برای تامین زمین مشخص شود و دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در این روستاها طبق مصوبات جلسات پیشین عمل کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه های دانشجویی استان با ابراز نارضایتی از وضعیت پیشبرد تعهدات در این حوزه گفت: سه دانشگاه استان(دانشگاه هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد ) ضعیف ترین عملکرد را در پیگیری نهضت ملی مسکن داشته اند، قطعا این کم کاری و بی تفاوتی نسبت به تعهدات دولت در سایر امور دانشگاه ها تاثیر خواهد داشت و مراتب به وزیر علوم اطلاع داده خواهد شد.

لازم به ذکر است تسهیل و تسریع در احداث مسکن مددجویی، تامین زمین برای واجدین شرایط دریافت زمین در قانون جوانی جمعیت، تکمیل منازل مددجویان بهزیستی، تعیین تکلیف وضعیت مسکن دکتر شهاب شهرستان بندرلنگه،ارایه برنامه زمانبندی احداث و بررسی نقشه خوابگاه های دانشجویی همچنین حل مشکلات تعاونی ها از دیگر تاکیدات استاندار هرمزگان در شورای مسکن بود که با قید فوریت در جلسه تخصصی فردا بررسی می شود.

استاندار هرمزگان همچنین با ترک تشریفات برای اجرای پروژه 12 کیلومتری تامین برق موقت نهضت ملی مسکن رویدر موافقت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه ها در احداث خوابگاه های دانشجویی کم کاری کرده اند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه ها در احداث خوابگاه های دانشجویی کم کاری کرده اند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.