مجوز رسمی تشکیل انجمن تمدن نوین اسلامی صادر شد

معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی:

مجوز رسمی تشکیل انجمن تمدن نوین اسلامی صادر شد

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز رسمی تشکیل انجمن تمدن نوین اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، محمدهادی همایون، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هم اندیشی تمدن پژوهان که عصر امروز (دوشنبه، 20 فروردین 1402) در ساختمان ملک دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 11 بهمن سال 97 به همت معاون فرهنگی توفیق داشتیم که نزد حضرت آقا برویم و ایشان درمورد تمدن فرمودند که باید دایما با یکدیگر صحبت کرده و ایده های خود را مطرح کنید.

وی افزود: راه اندازی انجمن را در زمینه تمدن سازی پس از جلسه دیدار با حضرت آقا و با همکاری دانشگاه امام صادق مدنظر قرار دادیم و وزارت علوم در دوره قبلی در ابتدا با تشکیل انجمن تمدن نوین اسلامی مخالفت کرد، اما با پیگیری های دانشگاه آزاد اسلامی موافقت صورت گرفت و هم اکنون مجوز رسمی را دریافت کرده ایم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجوز رسمی تشکیل انجمن تمدن نوین اسلامی صادر شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجوز رسمی تشکیل انجمن تمدن نوین اسلامی صادر شد"، کلیک کنید.