اگر ایران مستقیم حمله کنید، جواب می دهیم

اگر ایران مستقیم حمله کنید، جواب می دهیم

خواهان جنگ با ایران نیستیم، اما تهدیدات تهران ما را نمی ترساند

آفتاب نیوز :

 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تکرار یاوه گویی درباره ایران پرداخت.

به گزارش روسیاالیوم، یسراییل کاتز وزیر خارجه صهیونیست ها مدعی شد: اسراییل ترسی از واکنش ایران به خاطر حمله به کنسولگری آن در دمشق، ندارد.

وی ادعا کرد: اسراییل مسیولیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق را برعهده نگرفته است، اما ایران اعلام کرده که علیه ما واکنش نشان خواهد داد. این تهدید ما را نمی ترساند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم، اما اگر به ما حمله شود واکنش نشان خواهیم داد.

وی ادعا کرد: اسراییل تاکنون به شکل محدود به شلیک موشک از سوی حزب الله و حوثی ها واکنش نشان داده است. با این حال اگر موشکباران از سمت لبنان در واکنش به حمله دمشق، به ما شود اسراییل جنگنده ها و نظامیان خود را اعزام خواهد کرد.

کاتز در فرافکنی مجدد مدعی شد: مشکل این است که غرب خطر ایران و اسلام افراطی را جدی نگرفته است.  ما نمی خواهیم که در غزه بمانیم و به محض شکست حماس جامعه جهانی مسیولیت غزه را برعهده خواهند گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اگر ایران مستقیم حمله کنید، جواب می دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اگر ایران مستقیم حمله کنید، جواب می دهیم"، کلیک کنید.