کمیته های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است

کمیته های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است

کمیته های مقاومت فلسطین امروز (یکشنبه) واکنش موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی را حق مسلم جمهوری اسلامی دانستند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب به نقل از رسانه های فلسطین، کمیته های مقاومت فلسطین در واکنش به عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این عملیات در دفاع از خویش بوده و مطابق با قوانین بین المللی حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است.

در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطین آمده است: پاسخ ایران به جنایت صهیونیست ها در دمشق نشان داد که ما با یک واقعیت جدید و لحظات تاریخی درخشان مواجه هستیم که با نبرد طوفان الاقصی آغاز شد. رژیم صهیونیستی با چکش غزه و محور مقاومت، آخرین میخ را بر تابوت خود می کوبد.

کمیته های مذکور همچنین همه امت و آزادگان جهان را به اتحاد و بسیج برای دفاع از امت و هدف قرار دادن این رژیم جنایتکار وحشی که مرتکب جنایت ، کشتار و نسل کشی می شود، فراخواند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمیته های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمیته های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است"، کلیک کنید.