آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، هر اسکناس دلار امروز (چهارشنبه 29 فروردین) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 43 هزار و 567 تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ 40 هزار و 648 تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش 66 تومانی به 46 هزار و 305 تومان و حواله آن با کاهش 62 تومانی نسبت به دیروز، 43 هزار و 202 تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری 11 هزار و 863 تومان و حواله درهم 11 هزار و 68 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.