همایش ادبی دانش آموزان فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد

همایش ادبی دانش آموزان فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر عنوان کرد: همایش ادبی دانش آموزان و آثار ادبی نیاز های اساسی جامعه ایرانی – اسلامی و فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، همایش شعر و ادب پارسی با حضور معاون امور مدارس سمای استان بوشهر، مسیولان و مدیران محلی اعم از امام جمعه، شهردار و اعضا شورای اسلامی عالیشهر و اعضا هییت علمی گروه ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و همچنین شاعر و نویسنده برتر استان دکتر معتمد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر واقع در شهر عالیشهر برگزار شد.

همایش ادبی دانش آموزان فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب با اشاره به اینکه همایش ادبی دانش آموزان و آثار ادبی نیاز های اساسی جامعه ایرانی – اسلامی و فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد، اظهار کرد: در راستای این مهم، همایش شعر و ادب پارسی توسط دبستان دخترانه سمای عالیشهر برگزار شد.

همایش ادبی دانش آموزان فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد

فخرالسادات هاشمی متذکر شد: دانش آموزان در این همایش، حافظ خوانی، سعدی شناسی، نقل حکایات عبید زاکانی، پروین اعتصامی، شاهنامه خوانی، خوانش اشعار شاعران معاصر، سهراب سپهری، مصطفی رحمان دوست، نقل اشعار باباطاهر و نظامی گنجوی قرایت کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش ادبی دانش آموزان فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش ادبی دانش آموزان فرهنگ غنی را به کودکان انتقال می دهد"، کلیک کنید.