بشار اسد: شهید رییسی شخصیتی تاثیر گزار در عرصه بین المللی بود

در گفت وگوی تلفنی با مخبر؛

بشار اسد: شهید رییسی شخصیتی تاثیر گزار در عرصه بین المللی بود

رییس جمهور سوریه صبح امروز پنج شنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر رییس قوه مجریه ضمن تسلیت و همدردی با دولت و ملت ایران گفت : شهید رییسی شخصیتی تاثیر گزار همانند شهید سلیمانی برای ماست و نام و یاد او تا ابد درذهن ملت و دولت سوریه خواهد ماند .

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، بشار اسد، رییس جمهور سوریه صبح امروز پنج شنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر رییس قوه مجریه ضمن تسلیت و همدردی با دولت و ملت ایران گفت: شهید رییسی شخصیتی تاثیر گزار همانند شهید سلیمانی برای ماست و نام و یاد او تا ابد درذهن ملت و دولت سوریه خواهد ماند.

وی افزود: مراتب اندوه شدید خود را به شما، رهبری و مردم ایران ابراز می دارم. شهید رییسی شخصیتی مهم در عرصه منطقه ای و بین المللی بود و محور مقاومت حمایت های همیشگی او را از یاد نخواهد برد.

اسد همچنین تاکید کرد: مردم سوریه شهید رییسی و دکتر امیر عبداللهیان  را نیز، چون حاج قاسم سلیمانی فردی ظلم ستیز، ضد یک جانبه گرایی جهانی و همراه مظلومان منطقه و جهان می دانند و احترام وی در کشور ما سوریه همیشگی است به همین جهت ما نیز در کشورمان عزای عمومی اعلام کردیم تا در غم بزرگ شما سهیم باشیم.

رییس جمهور سوریه گفت: بسیار مشتاق بودم در این روز ها در کنار ملت ایران باشم و به دیدار رهبری معظم انقلاب اسلامی برسم و مراتب تعزیت خود را شخصا  اعلام کنم لذا در اولین فرصت برای عرض تسلیت و تحکیم پیوند های سیاسی دو کشور به ایران سفر خواهم کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بشار اسد: شهید رییسی شخصیتی تاثیر گزار در عرصه بین المللی بود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بشار اسد: شهید رییسی شخصیتی تاثیر گزار در عرصه بین المللی بود"، کلیک کنید.