نصب ۸۰۹ علمک گازدرسطح استان چهارمحال وبختیاری

نصب ۸۰۹ علمک گازدرسطح استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب چهارمحال و بختیاری، جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری، تعداد ۸۰۹ عدد علمک گاز جدید در سطح استان نصب شده که از این تعداد ۳۷۳ علمک در شهرها و ۴۳۶ علمک در سطح روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دوردست بودن روستاهای باقیمانده و سختی چندین برابری اجرای لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار، سنگی و شیب‌دار گفت: تا پایان سال جاری قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته خواهد شد و تعداد دیگری از روستاهای این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می‌شوند.

سلیمیان تعداد علمک‌های نصب شده در سطح استان چهارمحال‌وبختیاری را ۲۰۴۲۳۳ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۲۰۲۴۱ مورد در سطح شهرها و ۸۳۹۹۲ مورد در سطح روستاها نصب شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نصب ۸۰۹ علمک گازدرسطح استان چهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نصب ۸۰۹ علمک گازدرسطح استان چهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.