ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری دکتر شهاب، سردار مرتضی عمو مهدی در جریان بازدید از روند ساخت و تکمیل پروژه مسکن شهید سلیمانی گفت: سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها خادم ملت بوده و این افتخار بزرگی برای این نهاد مقدس است.

وی افزود: سپاه امروز به خود می بالد ضمن ساخت مسکن برای کارکنان خود و عدم متحمل شدن باری به دوش دولت، ابتدا و با اولویت رسیدگی به وضعیت مسکن محرومین کم برخوردار را در استان به صورت جهادی دنبال کرد و تاکنون توانسته با ظرفیت گروه‌های جهادی و توان داخلی ۱۸۰۰ مسکن ویژه این جامعه هدف در استان ساخته و به ولی نعمتان انقلاب تحویل دهد.

سردار عمومهدی با بیان اینکه رتبه برتر شرکت جهاد خانه سازی در ساخت مسکن، باید الگوسازی و نهادینه شود، افزود: اقدام به موقع و جهادی شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با تکمیل و بهره برداری مرحله اول ۱۴۴ واحدی از پروژه ۱۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک در بازه زمانی ۳۰ ماهه، گواه این حرکت جدی و رو به جلو در استان بود.

سردار عمو مهدی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده فاز دوم پروژه در آستانه بهره برداری و فاز سوم در مرحله اجرا و اقدام ساخت است و امیدواریم به مانند گذشته با کیفیت و تنظیم و کنترل قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی تاکید کرد: امید است در کمترین زمان سایر بخش‌های این پروژه‌های بزرگ که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی متبرک است تکمیل و به بهره برداری برسد..

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی از سوی سپاه مرکزی برای نیازمندان – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.