تصویب و راه‌اندازی رشته پرستاری در دانشگاه آزاد زرقان

تصویب و راه‌اندازی رشته پرستاری در دانشگاه آزاد زرقان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان از تصویب و ایجاد رشته پرستاری در این دانشگاه خبر داد.

سراج‌الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب از تصویب و ایجاد رشته کارشناسی پرستاری در این دانشگاه خبر داد.

وی اضافه کرد: دنبال پیگیری‎های انجام شده در ماه‎های اخیر و کمک‌های معنوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر، معتمدین، تأمین امکانات و نیاز‌های اولیه برای راه‎اندازی رشته پرستاری و بازدید نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این امکانات توانستیم رضایت وزارت بهداشت را برای راه‎اندازی رشته پرستاری جلب کرده و این رشته را برای واحد زرقان تصویب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان بیان کرد: این دانشگاه در سال‌های اخیر فاقد رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بوده و بسیاری از دانشجویان در منطقه برای تحصیل به شهر‌های دیگر می‌رفتند که موجب نگرانی و دغدغه خانواده‌ها شده بود.

محبی متذکر شد: نیاز به پرستار بومی در شهرستان زرقان بسیار مشهود است، امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گام‌های رفیع در این مهم بردارد و بخشی از این کمبود را مرتفع کند.

وی یادآور شد: درحال حاضر پیگیر ایجاد دو رشته جدید؛ فناوری سلامت و علوم تغذیه در مقطع کارشناسی پیوسته برای  دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان هستیم که مورد تصویب اولیه قرار گرفته و برای تأیید نهایی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر اقدامات هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب و راه‌اندازی رشته پرستاری در دانشگاه آزاد زرقان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب و راه‌اندازی رشته پرستاری در دانشگاه آزاد زرقان"، کلیک کنید.