آخرین وضعیت معرفی اعضای کابینه به روایت عارف

آخرین وضعیت معرفی اعضای کابینه به روایت عارف

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: جلسات تعیین و معرفی کابینه در حال انجام است و امیدواریم قبل از اینکه به ضرب‌الاجل قانونی برسیم، کابینه معرفی شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب، محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: جلسات تعیین و معرفی کابینه در حال انجام است و ان‌شاءالله امیدوار هستیم قبل از اینکه به ضرب‌الاجل قانونی برسیم، آقای رئیس‌جمهور کابینه را که از افراد شایسته خواهند بود، معرفی کند و در این بین شایستگی افراد اولویت اصلی است.

وی پیشتر هم با انتشار پستی، انتصاب ظریف و قائم‌پناه به سمت معاون راهبردی و معاون اجرایی رئیس‌جمهور را تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده بود که «در دولت وفاق ملی با کمک این دو برادر گرانقدر، راه خدمت‌ به مردم نجیب ایران هموارتر خواهد شد.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت معرفی اعضای کابینه به روایت عارف" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت معرفی اعضای کابینه به روایت عارف"، کلیک کنید.