رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان

رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان

دکتر شهاب/زنجان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با تحقق بالغ بر ۶ همت سرمایه‌گذاری صنعتی در ۵ ماهه سال‌جاری در استان زنجان، شاهد رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در این مدت بودیم.

مجید گلشنی امروز (شنبه ۳ شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ۵ ماهه سال‌جاری ۶ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان صورت گرفته است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۲۳۳۸ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: امسال تاکنون پروانه بهره‌برداری برای ۵۲ واحد صنعتی در سطح استان صادر شده است که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۲۶۷۵ نفر فراهم شده است.

گلشنی یادآور شد: امیداریم با افتتاح و صدور پروانه بهره‌برداری ۳ طرح بزرگ صنعتی در هفته دولت، ۴۵۰۰ میلیارد تومان نیز به سرمایه‌گذاری صنعتی استان افزوده شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: عمده پروانه‌های بهره‌برداری صادره استان در زمینه فلزات اساسی، لاستیک و پلاستیک و مواد شیمیایی است.

گلشنی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در استان ۱۱۲۶ واحد صنعتی در حال فعالیت است که زمینه اشتغال ۴۷ هزار و ۱۱۶ نفر را در استان فراهم کرده است.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد ۳ برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان"، کلیک کنید.