ارتقا تعاون هرمزگان به پژوهش و فرهنگ

ارتقا تعاون هرمزگان به پژوهش و فرهنگ

صبح ساحل نوشت، محمد پاکار، رییس اتاق تعاون استان هرمزگان در خصوص این تفاهم نامه گفت: در راستای توسعه تعاملات آموزشی، پژوهشی و فناوری، اشتغال و فرهنگی فی مابین به منظور بهره ­مندی از امکانات، توانمندی­های علمی و تخصصی برای ارتقای سطح دانش و تخصص بخش تعاون هرمزگان در زمینه های مختلف، این تفاهم­ نامه بین جهاد دانشگاهی استان هرمزگان منعقد شد.  

وی در خصوص موضوع تفاهم نامه گفت: تعامل و همکاری­های مشترک در زمینه­ های آموزشی، پژوهشی و فناوری، اشتغال و فرهنگی بین جهاد دانشگاهی و اتاق تعاون استان هرمزگان و استفاده از تخصص و توانمندیهای علمی و امکانات بر اساس اهداف و نیازمندی های طرفین از موضع اصلی این تفاهم است. 

محمد پاکار، رییس اتاق تعاون استان هرمزگان  در رابطه با محور های همکاری این تفاهم‌نامه اظهار داشت: برگزاری همایش ها، کنفرانس ها، سمینار ها و کارگاههای آموزشی ، فرهنگی و اشتغال مورد نیاز اتاق تعاون استان هرمزگان، طراحی و اجرای رویدادهای کارآفرینی، استارتاپی و کارگاه های آموزشی مشترک حوزه تعاون جهت توانمندسازی و مهارت افزایی در زمینه های تخصصی و عمومی استارتاپ ها و تعاونی های دانش بنیان همکاری و مشارکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی مورد توافق طرفین از جمله محورهای اصلی دو طرف است. 

محمد پاکار به جزییات این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: از طرف اتاق تعاون و جهاد دانشگاهی یک نفر به عنوان نماینده طرفین تفاهم نامه تعیین می­ شوند. همچنین  برای تحقق همکاری و اجرای مفاد تفاهم نامه نمایندگان طرفین، کارگروه مشترکی با عضویت متخصصین و کارشناسان مربوطه جهت برنامه ­ریزی و هماهنگی­ های لازم تعیین می­ شوند.

 رییس اتاق تعاون استان هرمزگان زمان اجرای تفاهم نامه را ۳ سال اعلام کرد و افزود:  ادامه فعالیت یا بازنگری، اصلاح و تغییرات در مفاد آن بنا به پیشنهاد کارگروه و با توافق بالاترین مقام طرفین خواهد بود. ضمناً در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است. این تفاهم ­نامه شامل ۶ ماده می باشد که در ۲ نسخه تنظیم و به امضای طرفین رسیده است و هر کدام حکم واحد را دارند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتقا تعاون هرمزگان به پژوهش و فرهنگ" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتقا تعاون هرمزگان به پژوهش و فرهنگ"، کلیک کنید.