معرفی برترین و خوش قیمت ترین ریمل های موجود در بازار

ریمل یکی از پر استفاده ترین لوازم آرایشی بانوان معرفی می شود که تأثیر زیادی در زیبایی بخشی چشمان بانوان دارد، در این مقاله به معرفی برترین و خوش قیمت ترین ریمل های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

معرفی برترین و خوش قیمت ترین ریمل های موجود در بازار

ریمل حجم دهنده کریزی والیوم اسنس

ریمل صورتی اسنس یکی از پرطرفدار ترین و پر استفاده ترین ریمل ها مطرح می شود که دارای ترکیبات مفید و مغذی و برس فیبری (دو لبه شکاف دار) است، به همین دلیل موجب حجم دهی به مژه ها می شود، استفاده از این ریمل از خشکی و شکنندگی مژه ها جلوگیری می کند، ضمن این که ماندگاری این محصول در برابر تعریق و… بالا است.

ریمل صورتی اسنس دارای بافت کاملاً مشکی و کرمی رنگ است که تمامی مژه ها را پوشش می دهد، استفاده از این ریمل به افزایش طول و حجم مژه ها کمک می کند، این مدل از ریمل به هیچ عنوان حساسیت زا نبوده و باعث ریزش مژه ها نمی شود، می توان از آن به صورت روزانه و همچنین برای مهمانی های مهم استفاده کرد.

ریمل حجم دهنده اکستریم والیوم اسنس

ریمل حجم دهنده مشکی اسنس از دیگر ریمل های پرطرفدار و پر استفاده ای است که دارای ترکیبات مفید و مغذی بوده و به دلیل دارا بودن برس بزرگ فیبری به راحتی کلیه مژه ها را با خرده مژه های ریز و درشت پوشش می دهد.

استفاده از این ریمل موجب پر پشت تر و حجیم تر شدن مژه ها می شود، این ریمل دارای بافتی کاملاً سبک است که در سریع ترین زمان خشک شده و به هیچ عنوان موجب خشکی و شکنندگی مژه ها نمی شود، شستشوی این ریمل به سادگی و با آب انجام می شود.

ریمل های موجود در بازار

ریمل حجم دهنده واندر ولوم کالیستا

ریمل حجم دهنده واندر ولوم کلیستا از دیگر ریمل های پرطرفدار و خوش قیمتی است که مناسب مژه های کم و حجم و نازک است، ریمل کالیستا دارای ترکیبات مغذی و مفیدی از جمله ویتامین E است و استفاده از آن به وسیله فرچه مویی مخصوصی که دارد باعث پرپشت تر به نظر رسیدن مژه ها شده و از چسبندگی مژه ها به همدیگر جلوگیری می کند، این ریمل فاقد پارابن و بدون حساسیت بوده و دوام بالایی دارد، استفاده از این ریمل به افزایش حجم مژه ها کمک می کند، امکان استفاده از آن برای استفاده روزانه و مهمانی ها وجود دارد.

ریمل 4 کاره اکستند ولوم کالیستا حجم دهنده

ریمل کالیستا مدل اکستند ولوم ریملی حجم دهنده و 4 کاره است که علاوه بر افزایش حجم مژه ها باعث بلند تر شدن، پرپشت شدن و خوش حالت تر شدن مژه ها می شود، این مدل از ریمل کالیستا دارای رنگ دانه های مشکی و غلیظی است که حاوی مواد و ترکیبات مغذی از جمله موم عسل نیز می باشد.

این مدل از ریمل کالیستا دارای خاصیت ضد التهاب و است که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند، این ریمل ماندگاری بالایی داشته، به هیچ عنوان ریزش نداشته و ماندگاری بالایی دارد، در صورتی که مژه های کم پشت با فاصله های زیاد دارید استفاده از این ریمل توصیه می شود.

ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

ریمل حجم دهنده بیگ بولد اکستریم ایزادورا یکی از پر استفاده ترین و ریمل هایی است که دارای رنگدانه های غنی و مشکی مات است که استفاده از موجب حجم دهی مژه های تان می شود، این مدل از ریمل ایزادورا دارای برس فیبری و کاملاً منعطف است، استفاده از این برس باعث افزایش حجم و حالت دهی بیشتر مژه ها می شود.

این ریمل ضد آب بوده و ماندگاری بسیار بالایی در برابر آب و تعریق دارد، دارای بافت کرمی بوده و با سرعت بالایی خشک می شود، امکان استفاده از این ریمل به صورت روزانه و مراسم ها و مهمانی ها وجود دارد.

معرفی برترین ریمل های موجود در بازار

ریمل حجم دهنده ایزادورا بنفش مدل بیگ بلد BIG BOLD

ریمل بیگ بولد بنفش ایزودورا حاوی انواع ویتامین های مختلف می باشد از این جهت این ریمل به تقویت مژه ها کمک می کند، این ریمل خوش قیمت طرفداران مخصوص به خود را دارد و ضد حساسیت و بدون پارابن است، این مدل از ریمل ایزادورا کاملاً ضد آب بوده و در برابر تعریق ماندگاری بالایی دارد، این مدل از ریمل دارای برس مخصوص بوده و از چسبیدن مژه ها به یکدیگر جلوگیری می کند.

ریمل حجم دهنده یورن سوپر لش

ریمل یورن سوپرلش از پراستفاده ترین ریمل های خوش قیمت بازار عنوان می شود، که استفاده از آن به افزایش حجم و پرپشتی مژه ها کمک کرده و زیبایی چشم ها را دو چندان می کند.

ریمل یورن سوپرلش دارای فرمولاسیون کرمی و حاوی ترکیبات و مواد مغذی بوده و ماندگاری بالایی دارد، این محصول کاملاً ضد حساسیت بوده و به هیچ عنوان باعث شکنندگی و ریزش موها نمی شود.

ریمل حجم دهنده یورن مدل ولومایزینگ 01 بلک

این مدل از ریمل یورن طرفداران مخصوص به خود را داشته و قیمت مناسبی دارد، این ریمل بافت کاملاً سبک داشته و ماندگاری بالایی دارد، این ریمل دارای خرده مژه های ریز و درشت بوده و استفاده از آن باعث حجم دهی مژه ها می شود، این ریمل به هیچ عنوان ریزش نداشته و زیبایی چشمان تان را دو چندان می کند.

ریمل آبی کاریته

ریمل آبی کاریته یکی از پرطرفدار ترین ریمل ها مطرح می شود که ضد آب بوده و حجم دهی بالایی دارد، این ریمل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و باعث هیچ گونه حساسیتی نخواهد شد، ضمن این که از ماندگاری بالایی برخوردار است و ریزش نخواهد داشت.

ریمل رنگی نئونی هندیان

ریمل رنگی نئونی هندیان در رنگ های مختلف تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این ریمل موجب افزایش حجم مژه ها شده و به بلند تر شدن مژه ها کمک می کند و قیمت مناسبی دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی برترین و خوش قیمت ترین ریمل های موجود در بازار" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی برترین و خوش قیمت ترین ریمل های موجود در بازار"، کلیک کنید.