بر اثر واژگونی اتوبوس در زامبیا ۴ نفر کشته و ۲۹ نفر مجروح شدند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

بر اثر واژگونی اتوبوس در زامبیا ۴ نفر کشته و ۲۹ نفر مجروح شدند - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار دکتر شهاب به نقل از الجزیره، رائه هامونگا، سخنگوی سرویس پلیس زامبیا، روز پنجشنبه گفت: این حادثه در ساعات اولیه روز در یک بزرگراه و با واژگونی یک اتوبوس عمومی که تعداد نامشخصی از مسافران را حمل می‌کرد، رخ داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که این تصادف به دلیل سرعت غیرمجاز رخ داده که باعث از دست دادن کنترل وسیله نقلیه توسط راننده شده است.

سخنگوی پلیس افزود: کشته شدگان شامل یک مرد، دو زن و یک دختر نوجوان بودند.

روز دوشنبه هم، پنج نفر در منطقه چیسامبا در مرکز زامبیا بر اثر برخورد یک وسیله نقلیه با کامیونی که در حال حرکت بودند، جان خود را از دست دادند.

تصادفات جاده‌ای مرگبار، که در زامبیا رایج است، عمدتاً ناشی از رانندگی با بی احتیاطی، شرایط نامناسب جاده و اضافه بار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بر اثر واژگونی اتوبوس در زامبیا ۴ نفر کشته و ۲۹ نفر مجروح شدند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بر اثر واژگونی اتوبوس در زامبیا ۴ نفر کشته و ۲۹ نفر مجروح شدند – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.