سرانه کتابخانه‌های استان البرز باید افزایش یابد

سرانه کتابخانه‌های استان البرز باید افزایش یابد

دکتر شهاب/البرز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر لزوم افزایش سرانه کتابخانه‌های استان تأکید کرد.

به گزارش دکتر شهاب، مرتضی ولی‌پوری روز شنبه ۲۸ مهرماه در سی و دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخانه در آموزه‌های دینی گفت: بهترین الگوی کتابخوانی رهبر معظم انقلاب هستند. از سوی دیگر کتاب و کتابخوانی شاخص مهمی از توسعه یافتگی است و باید برای این مهم برنامه‌ریزی اساسی صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: شهر کرج به عنوان دومین شهر دوستدار کتاب در کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده که نشان از ظرفیت بالای این حوزه در استان است و ما وظیفه داریم که افزایش سطح سرانه کتابخانه‌های عمومی را در دستور کار قرار دهیم.

این مسئول تصریح کرد: فرهنگ کتابخوانی باید در سطح استان و شهرستان‌های تابعه جزو برنامه‌های اساسی پیش روی ما باشد که بحمدالله پنج پروژه احداث کتابخانه جدید در نقاط مختلف استان در حال ساخت و تکمیل است.

ولی پوری خاطرنشان کرد: کتابخانه جدید امام صادق(ع) در نظرآباد با ۸۵ درصد، کتابخانه طالقان با ۷۵ درصد و کتابخانه مسکن دکتر شهاب نظرآباد با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی به امید خدا تا پایان سال افتتاح خواهند شد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرانه کتابخانه‌های استان البرز باید افزایش یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرانه کتابخانه‌های استان البرز باید افزایش یابد"، کلیک کنید.