رویکرد نوین دانشگاه نیازمند نظارت و پایش توسط حراست است

رئیس دانشگاه آزاد فسا:

رویکرد نوین دانشگاه نیازمند نظارت و پایش توسط حراست است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: گستره زیاد بسته‌ها و راه‌کنش‌های سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی حجم زیادی از وظایف را بر عهده مدیران دانشگاه گذاشته و این رویکرد نوین نیازمند نظارت و پایش توسط حراست است.

به گزارش خبرنگار دکتر شهاب، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از تلاش احمد صبحی، مجتبی صمدی به‌عنوان رئیس اداره کل حراست این واحد دانشگاهی منصوب شد.

امید ارغشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در این جلسه اظهار کرد: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی نشان‌دهنده برنامه راهبردی دانشگاه بوده که مبتنی بر سند‌های بالادستی است. در این سند راهبرد‌های کلان این دانشگاه مشخص و اهداف اصلی دانشگاه به‌صورت بسته‌های کاری ارائه شده است.

وی افزود: گستره زیاد این بسته‌ها و راه کنش‌های آنها حجم زیادی از وظایف را بر عهده مدیران دانشگاه گذاشته و این رویکرد نوین برای اجرا در دانشگاه نیازمند نظارت و پایش توسط حراست است. این اقدامات و راه کنش‌ها نوع مدیریت دانشگاه و مواجه فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدید‌های پیش رو را دچار دگرگونی کرده و نیازمند نهادی بوده که پیش‌بینی کننده و پیشگیری کننده باشد و با رصد همه  موارد بستر لازم در تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه را ایجاد کند.

نقش اثرگذار حراست در دانشگاه آزاد

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، حراست را به‌عنوان مسئله محور بودن، توانایی شناسایی مسئله و ریشه‌یابی، تلاش در رفع موانع و نقش اثرگذار و همراهی کننده آن در سازمان عنوان کرد.

علی‌حسین منصوری اضافه کرد: رعایت موازین شرعی و دینی در انجام مأموریت‌های حراستی، رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی دانشگاه آزاد اسلامی، حفظ کرامت، حرمت و صیانت از دانشگاهیان، تعامل سازنده و تأثیرگذار با رئیس واحد دانشگاهی، حراست محیط و اشراف بر اهداف، نظارت دقیق و همه‌جانبه و اطلاع‌رسانی به‌هنگام با تأکید بر امر پیشگیری از وظایف اصلی مسئول حراست دانشگاه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویکرد نوین دانشگاه نیازمند نظارت و پایش توسط حراست است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویکرد نوین دانشگاه نیازمند نظارت و پایش توسط حراست است"، کلیک کنید.