اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی - خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دکتر شهاب، چهاردهمین اجلاس سراسر رضایتمندی مشتری با حضور فعالین بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس سراسری، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت، نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار از مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.

گفتنی است که در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان متخصصان و مدیران ایران، کانون ارزشیابی شایستگی مدیران همراه بود، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سطح ملی به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه خدماتی اهدا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهدای تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی – خبرگزاری دکتر شهاب | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.