جابه ه جایی بیش از 40 هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

جابه ه جایی بیش از 40 هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جابه جایی 40 هزارو 300 نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری دکتر شهاب؛ هادی زند از جابه جایی 40 هزارو 300 نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه 12اردیبهشت ماه 1403 در مجموع رفت و برگشت پذیرای 40هزارو 300تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی 17هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز 23هزارو 300 نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار های برنامه ریزی شده 4 حرکت فوق العاده نیز اعزام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جابه ه جایی بیش از 40 هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جابه ه جایی بیش از 40 هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو"، کلیک کنید.