سیل و کولاک در 13 استان/ امدادرسانی به 800 حادثه دیده از سیل و آب گرفتگی

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 800 نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش دکتر شهاب، محمودی، رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد ونجات در سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته، گفت: 13 استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط 153 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر در قالب 49 تیم در 51 عملیات امدادی، به 800 نفر امدادرسانی شده است.

رییس سازمان امداد ونجات با اشاره به اینکه 34 نفر در  48ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال احمر، 16 نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب 30 واحد مسکونی تخلیه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی تصریح کرد:  9 دستگاه چادر، 144 تخته پتو، 105 تخته موکت، 52 بسته غذایی، 100 قوطی انواع کنسرو و 899 کیلوگرم نایلون میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

پایان خبر دکتر شهاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل و کولاک در 13 استان/ امدادرسانی به 800 حادثه دیده از سیل و آب گرفتگی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل و کولاک در 13 استان/ امدادرسانی به 800 حادثه دیده از سیل و آب گرفتگی"، کلیک کنید.