پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: من نیز به مانند رییس جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد، به امار تورم بانک مرکزی در شهریور 1400 استناد می کردند، به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال 1402 استناد نموده ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت

آفتاب نیوز :

عبدالناصر همتی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: خبرگزاری رسمی دولت ، به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل اینجانب در مورد نرخ تورم اشتباه است! 

این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز به مانند رییس جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد، به امار تورم بانک مرکزی در شهریور 1400 استناد می کردند، به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال 1402 استناد نموده ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می داند، ولی شما یا نمی دانید یا میخواهید که ندانید. 

هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد. 

این دو مورد را چگونه توجیه می کنید؟!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت"، کلیک کنید.